W celu poprawienia terminowości i jakości obsługi logistycznej oraz rozwijania gałęzi e-commerce zdecydowaliśmy się przenieść Magazyn Centralny i rozpocząć współpracę z zewnętrznym operatorem logistycznym.
Nowy partner dysponuje nowoczesnymi systemami pozwalającymi na zaplanowanie pracy i procesów w sposób optymalny uwzględniający potrzeby naszej firmy i naszych klientów.
Cały proces przeprowadzki będzie realizowany stopniowo i ma się zakończyć do połowy listopada br. Towary będą przenoszone całymi grupami produktowymi i mogą występować chwilowe, 2-3 dniowe braki dostępności wybranych produktów lub produkty mogą być dostarczane z różnych lokalizacji, a tym samym niektóre zamówienia będą musiały być dzielone.
Będziemy dokładać wszelkich starań, aby ten proces przeprowadzić sprawnie. Dziękujemy za wyrozumiałość i liczymy, że tych niedogodności będzie jak najmniej. Za utrudnienia przepraszamy.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze swoim opiekunem klienta.